“The Secret Life of Bees” Book Review Pt. 2

P

Share and Enjoy

  • Facebook
  • Twitter
  • Delicious
  • LinkedIn
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS

No related posts.

17 Comments

  1. shannita2664
    Dec 10, 2014

    SHE ALREADY KNEW THAT SHE SHOT HER MOM!!!!

  2. nelcomar
    Dec 10, 2014

    dude so no one can read it. so everyone can nouw that it sucks.

  3. crazykidonyourlawn
    Dec 10, 2014

    lol i love the ending! MY EYES!!!!!

  4. shannita2664
    Dec 10, 2014

    Ur review was funny, but you got A LOT of things wrong!!!

  5. Josh Psy
    Dec 10, 2014

    you remind me of randel from clerks

  6. RAP1976
    Dec 10, 2014

    “Turn the other cheek……TO THE EXTREME” Hahaha

  7. Katie Reil
    Dec 10, 2014

    led zeplin albums…hmmm… what is that a reference 2?

  8. jazzandmint
    Dec 10, 2014

    You seem to be the sort of person that doesn’t like to read novels with
    unlikable protagonists. I recommend then, that you don’t read A Clockwork
    Orange or anything by Salinger. I thought the book was okay. I’ve read much
    better, but I’ve read much worse as well. It was good material for project
    I had to do for an interracial communication course, but it wouldn’t
    consider it a great piece of literature. For future reference, she knelt on
    raw grits. I was curious so I tried it. Ouch.

  9. leatherjacket1
    Dec 10, 2014

    oh shit its t-ray!!! ha ha lol looool

  10. jimmybenkins
    Dec 10, 2014

    Ha Ha, no. Zepp wasn’t even around when Stienbeck was writing.

  11. ZachShelton6363
    Dec 10, 2014

    was it a reference to slingblade?

  12. noangel1987
    Dec 10, 2014

    “fat cultist bee keepers” LOL

  13. BrightEyedBurglar
    Dec 10, 2014

    i didnt even read the book but i can tell the father was prob mad at her
    for ruining everything and being so difficult, that he followed her just to
    hurt her and tell the truth about her mom. then he left making her feel
    like crap

  14. Andrew Gomez
    Dec 10, 2014

    the statue the Boatwrights pray 2 is fairly odd. its an older black lady
    with her fist in the air. that part was a bit odd. the story behind the
    Black Virgin Mary on the bottle is becuz the Virgin Mary represents
    strength 2 them. the black virgin mary is odd.

  15. K8hesla
    Dec 10, 2014

    im pretty sure i love you this was fabulous

  16. heatbball2
    Dec 10, 2014

    lol

  17. MDisindahouse2
    Dec 10, 2014

    y don’t you review the movie and compare it to the book

Email
Print
WP Socializer Aakash Web